Synkronisering med Google Drive

Synkroniser dokumenter med Google Drive

Synkroniser dokumenter med Google Drive

Din revisorkonto i onFakt kan tilknyttes din Google Drive-konto. onFakt synkroniserer automatisk alle dokumenter fra alle filer du har adgang til med dit Google Drev i mappen "onFakt" under "Apps". Filerne er synkroniseret i PDF-format samt i UBL xml-format, hvilket gør det nemt at udveksle UBL-filer med dine kunder. Disse UBL-filer kan importeres til næsten enhver regnskabspakke til videre behandling. Når du samtidig installerer Google Drev-applikationen på din computer, synkroniserer Google Drev en lokal mappe på din computer med onlinefilerne, så UBL-filerne faktisk synkroniseres direkte på din computer. Det betyder, at du ikke længere behøver at downloade dokumenterne online via Google Drev, men de gemmes straks på din computer.

onFakt.dk for revisorer er det perfekte værktøj til at digitalisere dokumentudvekslingen med dine kunder!

Brug din egen pålidelige regnskabspakke, men minimer manuel input ved at samarbejde med din kunde via onFakt. Hans fakturaer oprettet med onFakt er nemme at overføre til næsten enhver regnskabspakke.

OPRET EN KONTO!
server room