Synkronisering af enFact med Google Drive

Synkroniser enFact-dokumenterne med Google Drev

Synkroniser dokumenter med Google Drev

Din regnskabskonto i onFakt kan linkes til din Google Drive-konto. onFakt synkroniserer automatisk alle dokumenter fra alle filer, du har adgang til, med dit Google Drev i mappen "onFakt" under "Apps". Filerne synkroniseres i PDF-format såvel som i UBL- eller E-FFF-format, hvilket gør det let at udveksle UBL-filer med dine kunder. Disse UBL-filer kan importeres til næsten enhver regnskabspakke til videre behandling.

Når du også installerer Google Drive-applikationen på din computer, synkroniserer Google Drive en lokal mappe på din computer med onlinefilerne, så UBL-filerne faktisk også synkroniseres direkte på din computer. Dette betyder, at du ikke engang behøver at downloade dokumenterne online via Google Drev, men de findes straks på din computer.

onFakt.dk for revisorer er det perfekte værktøj til at digitalisere dokumentudvekslingen med dine kunder!

Brug din egen pålidelige regnskabspakke, men minimer manuel input ved at samarbejde med din kunde via onFakt. Hans fakturaer oprettet med onFakt er nemme at overføre til næsten enhver regnskabspakke.

OPRET EN KONTO!
server room